Witaj na pokładzie! Zaloguj Rejestracja
Kanały RSS
RSS Aktualności
RSS Komentarze
RSS Forum
RSS Artykuły
RSS Zdjęcia
Koszulki z logo Stowarzyszenia Absolwentów printer
Koszulki z logo Stowarzyszenia Absolwentów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej. Wykonane z termoaktywnego (oddychającego) materiału, dostępne w rozmiarach od S do XXXL
jako polo lub jako T shirt.

Koszt koszulki polo wynosi 65,00 zł ; T Shirt - 39,00 zł

Koszty wysyłki:
Poczta Polska - do 3 koszulek – 14 zł ; 3-5 - 16 zł
Kurier - 1-5 koszulek - 25,00 zł
I Kongres Żeglugi Śródlądowej rozpoczął się w Opolu printer
I Kongres Żeglugi Śródlądowej rozpoczął się w OpoluW Opolu rozpoczął się dwudniowy, I Kongres Żeglugi Śródlądowej. Tematem dyskusji specjalistów z różnych branż będą m.in. inwestycje na polskich rzekach, których celem jest przywrócenie im cech szlaków komunikacyjnych.

I Kongres Żeglugi Śródlądowej rozpoczął się w środę zamkniętymi dla publiczności obradami Rady Promocji Żeglugi Śródlądowej i Grupy Roboczej Dunaj-Odra-Łaba. Na czwartek przewidziano otwarte spotkania przedstawicieli polskiego rządu, Wód Polskich, portów rzecznych oraz firm, dla których istotna jest problematyka rozwoju żeglugi śródlądowej.
I Kongres Żeglugi Śródlądowej Opole, 19 - 20 września 2018 r. printer
I Kongres Żeglugi Śródlądowej Opole, 19 - 20 września 2018 r. Zapraszam do udziału w I Kongresie Żeglugi Śródlądowej w Opolu "W kierunku połączenia z siecią TEN-T". Wydarzenie będzie okazją do pogłębionej dyskusji na temat stanu polskich śródlądowych dróg wodnych oraz wykorzystania ich potencjału w celu rozwoju gospodarczego kraju. Ponadto będą Państwo mogli zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi planowanych inwestycji oraz posłuchać przedstawicieli sektora biznesu działającego w sektorze transportu wodnego śródlądowego.
Polskie(?) Koleje Państwowe blokują odbudowę Portu Koźle printer
Polskie(?) Koleje Państwowe blokują odbudowę Portu KoźleBrak porozumienia z PKP S.A. jest jedynym powodem czasowego spowolnienia i częściowego zawieszenia prac budowlanych zmierzających do realizacji inwestycji w kozielskim porcie. PKP S.A. w swym piśmie skierowanym do spółki Kędzierzyn Koźle Terminale poinformowała, że odstąpiła od dalszych negocjacji dotyczących najmu nieruchomości, a dokładnie torowiska na terenie portu, nie podając żadnych konkretnych powodów tej decyzji. Chodzi o odcinek linii kolejowej liczący raptem 500 metrów, który jest zdewastowany i nieużytkowany od wielu lat.
Prawdziwa cnota krytyk się nie boi printer
Prawdziwa cnota krytyk się nie boiW dniu 23.08.2018 w siedzibie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu odbyło się spotkanie, będące pokłosiem opublikowanego na naszych łamach, krytycznego artykułu w sprawie perturbacji na Wrocławskim Węźle Wodnym, do których doszło w dniu 14.08.2015. Spotkanie zainicjowała strona reprezentująca Wody Polskie a ja - jako redaktor serwisu i rzecznik Rady Kapitanów - zostałem zaproszony w dogodnym dla siebie terminie, co warto także podkreślić. Omówiliśmy punkt po punkcie wszystkie aspekty i zarzuty podniesione we wspomnianej publikacji - rzeczowo i bez emocji. Wyjaśniliśmy wszystkie wątpliwości związane nie tylko z opisywaną sytuacją.
Baťův kanál (pol. Kanał Baty) ma 80 lat printer
Baťův kanál (pol. Kanał Baty) ma 80 latBaťův kanál lub Průplav Otrokovice-Rohatec (pol. Kanał Baty) – zabytkowy kanał o długości 52 km, wybudowany w latach 1935–1938, łączący Otrokovice z Rohatcem w Czechach (Morawy). Kanał częściowo przebiega po rzece Morawie, jednak w większości wydzielonymi tokami wodnymi z licznymi jazami oraz 14 śluzami i innymi dziełami technicznymi. Na trasie kanału znajdują się też 23 mosty.

Obecnie prawie cała trasa (52 km) jest udostępniona do przewozów, uruchomiono 13 śluz. Możliwa jest tak turystyczna, jak i planowa komunikacja po kanale między Otrokowicami a Petrovem. Turyści mogą użytkować 8 portów i 13 przystani. Dzięki budowie przystani w Skalicy (Słowacja) kanał stał się międzynarodowym szlakiem żeglugowym.
RIS obejmie więcej Odry printer
RIS obejmie więcej OdryW ubiegłym tygodniu Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie otrzymał 17 mln zł z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na projekt związany z pełnym wdrożeniem RIS dolnej Odry. Dofinansowany projekt ma kosztować w sumie 32 mln zł. Jego celem jest rozszerzenie obszaru objętego RIS na Odrze oraz poprawa jakości funkcjonowania na tych jej fragmentach, na których system już funkcjonuje. Obecnie systemem RIS jest objęta Odra od połączenia z morskimi wodami wewnętrznymi do miejscowości Ognica, gdzie Odra łączy się z Kanałem Schwedt. Wskutek inwestycji system rozszerzy się również na teren rzeczny Odry od Ognicy do mostu autostradowego w Świecku oraz odcinek Warty od Nadzoru Wodnego w Świerkocinie do ujścia Warty.
Remontowa Shipbuilding zbuduje dwa lodołamacze dla RZGW Szczecin printer
Remontowa Shipbuilding zbuduje dwa lodołamacze dla RZGW SzczecinRemontowa Shipbuilding zbuduje dwa lodołamacze dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Umowę w tej sprawie podpisano w piątek pomiędzy stocznią z Gdańska a Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie i Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Wartość inwestycji to 30,25 mln złotych. Parametry techniczne nowych lodołamaczy liniowych będą uznane za obwiązujące dopiero po opracowaniu ostatecznej dokumentacji technicznej (klasyfikacyjnej). Obejmuje ona m.in. dokonanie obliczeń optymalizacyjnych kadłubów, potwierdzonych badaniami modelowymi, w tym również w basenie lodowym.
Nowelizacja przepisów w/s wymagań technicznych printer
Nowelizacja przepisów w/s wymagań technicznychZmiany przepisów technicznych, mające zapewnić właściwy poziom bezpieczeństwa żeglugi, zakłada projekt nowelizacji ustawy o żegludze śródlądowej, który opublikowało w piątek Rządowe Centrum Legislacji. Rządowy projekt nowelizacji ustawy dostosowuje krajowe przepisy do wymogów unijnej dyrektywy ws. wymagań technicznych dla statków żeglugi śródlądowej. Zgodnie z projektem objęte ustawą ma być wydawanie unijnych świadectw zdolności żeglugowej, także określonych kategorii statków morskich, statków przeznaczonych wyłącznie do uprawiania sportu lub rekreacji.
Stopień Ratowice do przebudowy printer
Stopień Ratowice do przebudowyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ogłosiło przetarg na remont i przebudowę śluzy na stopniu wodnym Ratowice na rzece Odrze. Infrastruktura ma zostać dostosowana do IV klasy drogi wodnej. Inwestycja dotyczy projektu o nazwie: „Remont i przebudowa śluzy na stopniu wodnym Ratowice na rz. Odrze w km 227+400, gm. Czernica wraz z dostosowaniem śluzy do min. IV klasy drogi wodnej”.
Krakowska oferta dla statków i hoteli bez prądu i wody printer
Krakowska oferta dla statków i hoteli bez prądu i wodyMiasto postawiło nad Wisłą pale cumownicze, z których nikt nie korzysta. Właściciele statków, łodzi i barek przypominają bowiem, ża mamy XXI wiek i jak się dobija do brzegu to powinno się mieć możliwość skorzystania z prądu i wody. Ale tak nie jest w Krakowie, bo na to zabrakło pieniędzy.

Osiem lat temu przy brzegu Wisły - m.in. na Salwatorze - urzędnicy miejscy ustawili pale cumownicze. Problem jednak w tym, że do tych „stanowisk” nie doprowadzili odpowiednich instalacji - chodzi m.in. o prąd. W efekcie armatorzy z nich nie korzystają.

Wspieramy
tzs

Dzisiaj jest czwartek
20 wrześ˝nia 2018 roku
Urodziny świętują:
Ireneusz Stawiany 75 d
MARIO
Wszystkiego najlepszego!

36,877,954 odwiedzin łącznie
Użytkowników online: 0 - Gości online: 4
Łącznie użytkowników: 1,884
Najnowszy: Look@SS
Serdecznie witamy!
Kto na wachcie
Zdzislaw02:04:57
miroslaw rajski02:26:02
Greg02:34:55
Szafranek04:27:05
Look@SS06:11:45
krzycho11106:28:12
Hen12:08:02
Apis12:51:43
ZunasDrade20:59:36
pioterwezyr123:52:32
Powered by PHP-Fusion v.7.02.07. Copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.   PRchecker.info Free counters!
Apis | Alhenag | Absolwenci TZS | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL | Aerografia | Krismods | Dysnet