Witaj na pokładzie! Zaloguj Rejestracja
Diesel-service

Kanały RSS
RSS Forum: wątek

RSS Aktualności
RSS Komentarze
RSS Forum
RSS Artykuły
RSS Zdjęcia
Zobacz temat
ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA » Flota rzeczna w Polsce (opisy i życiorysy statków) » Towarowce motorowe
 Drukuj temat
BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
Valdemaras
Tu będą barki typu BM 500 budowane przez Płocką Stocznię Rzeczną w Płocku.
Edytowane przez Valdemaras dnia 23.12.2007
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5201"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1959; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/103P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,87 m, szerokość: 7,55 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 483 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1959; numery seryjne: 94/132 i 94/146 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: 338 [RDW., Bydgoszcz]; Bg-I-23 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1960.IV: BM-5201 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5201 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1988: - przebudowana na barkę bez napędu.
1990: B-5201 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: B-5201 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.

* - Panie Waldku,chciałbym jeszcze zwrócić pańską uwagę na kilka szczegołów, różniacych Bmki 5201-5210 od całej reszty.Mialy one inny kształt dziobu,chodniki metrowej szerokości,nitowane ferdeki
ustawione na wąskich korytkach prowadzących.Większe były kajuty rufowe,brak bulajów w rufowej ścianie nadbudówki,o wiele wieksza maszynownia(na barkach5201-04 wejście z boku,póżniej przerobione),świetliki w pokl.dziobowym,wysokie falochrony dziobowe,potężne odbojnice(falochron dziobowy i rufowy),wyższa podstawa sterówki.Bm-ki te były budowane z blach okrętowych,nie były więc tak podatne na korozję jak inne.Byly one także o wiele szybsze,tylko Bm-ki z silnikami SKL mogły się z nimi równać.Myślałem,że była to seria prototypowa(tak też twierdził mój ojciec),ale okazuje się,że barki wrocławskie były starsze.Nie mam pojęcia,skąd ww. udziwnienia.Male sprostowanie na koniec-na 5206 ferdeki otwieraliśmy za pomocą kabestanu,linki stalowej i bloczka,ponieważ nie dało się uciagnąć ich ręcznie(nieruchome kólka i pogięte korytko prowadzące.- nadesłał Szaflik
Edytowane przez Valdemaras dnia 20.01.2008
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5202"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/104P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,90 m, szerokość: 7,55 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 456 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1959; numery seryjne: 94/138 i 94/140 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:339 [ RDW. Bydgoszcz]; Bg-I-24 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1960.V: BM-5202 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5202 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1994: - w czerwcu złomowana w Bazie Remontowej ŻB w Chełmnie.
Edytowane przez Valdemaras dnia 23.12.2007
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5203"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/105P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,85 m, szerokość: 7,53 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 466 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1959; numery seryjne: 94/131 i 94/147 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:342 [RDW, Bydgoszcz]; Bg-I-25 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1960.VIII: BM-5203 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5203 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1994: - sprzedana na złom w marcu.
Edytowane przez Valdemaras dnia 23.12.2007
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5204"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/106P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,90 m, szerokość: 7,54 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 456 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1959; numery seryjne: 94/148 i 94/153 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: 343 [RDW. Tczew] Bg-I-26 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960.VIII: BM-5204 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5204 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1993: - sprzedana w maju do Finlandii.
Edytowane przez Valdemaras dnia 23.12.2007
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5029"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/107P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,89 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/200 i 104/203 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-15 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM-5029 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5030"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/108P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,79 m, szerokość: 7,53 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/181 i 104/182 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-16 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM-5030 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5031"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/109P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,89 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 471 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 94/156 i 94/157 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-17 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM-5031 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5205"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/110P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,90 m, szerokość: 7,54 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 456 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/212 i 104/216 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-27[I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5205 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5205 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1994: - w marcu sprzedana na złom.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5206"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/111P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,90 m, szerokość: 7,54 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 458 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 94/151 i 94/152 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-28 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]; BG-01-035 [U.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5206 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963: BM-5206 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
19.. : - wstawiono dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o łącznej mocy 330 KM
1995: BM-5206 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2006: - nowe świadectwo pomiarowe-zmniejszona nośność do 442 t.
2007: - w eksploatacji.

* Ciekawostka-jako jedyna Bm-ka wciąż ma oryginalne,nitowane ferdeki (otwierane za pomocą kabestanu dziobowej windy kotwicznej)- dziękuję Szaflikowi za informacje.

[img]http://www.barki.netjan.kei.pl/albums/userpics/normal_Maj2007_598.jpg[/img] is not a valid Image.
Edytowane przez Valdemaras dnia 02.01.2008
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5207"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/112P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,90 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/177 i 104/178 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-29 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]; SZ-01-074 [U.Ż.Śr., [Szczecin]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5207 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5207 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1983: - wstawiono dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o łącznej mocy 330 KM.
2004: BM-5207 - "Konstal" Paweł Henryk Pietruszczak, Szczecin.

[img]http://www.barki.netjan.kei.pl/albums/userpics/normal_Maj2007_419.jpg[/img] is not a valid Image.
Edytowane przez Valdemaras dnia 13.03.2008
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5208"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/113P
DANE TECHNICZNE:
długość: 57,00 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 460 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/231 i 104/232 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-30 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5208 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963: BM-5208 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
198. : - wstawiono dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o łącznej mocy 330 KM.
1995: BM-5208 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2005: - 2 września złomowana w Szczecinie.
Edytowane przez Valdemaras dnia 01.01.2008
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5209"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/114P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,92 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/220 i 104/248 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-31 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5209 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5209 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1984: - wstawiono dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o łącznej mocy 330 KM.
1995: BM-5209 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997.12: - złomowana w Chełmnie.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM- 5210"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/115P
DANE TECHNICZNE:
długość: 57,00 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 471 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/239 i 104/242 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-32 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz] SZ-01-39 [U.Ż.Śr., Szczecin]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5210 - P.P. Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1963; BM-5210 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1983: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5210 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2002.05: HALINA - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CHJ Projekt, Szczecin.
2006.XII: HALINA - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GUNICA, Police.
Edytowane przez Valdemaras dnia 13.03.2008
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5050"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/116P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,86 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,72 m; zanurzenie maks.: 1,73 m; nośność: 469 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 94/139 i 104/204 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-36 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5050 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1979: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5051"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/117P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,98 m, szerokość: 7,55 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne:104/256 i 104/260 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-37 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5051 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BM-5051 - Odratrans S.A., Wrocław.
1996: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5052"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/118P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,93 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,73 m; nośność: 472 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne:104/263 i 104/264 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-38 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM-5052 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5049"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/119P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,83 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,73 m; nośność: 472 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1961; numery seryjne:104/244 i 104/261 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-35 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM-5049 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5053"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/120P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,66 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 457 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1961; numery seryjne:104/267 i 104/270 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-39 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM-5053 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: BM-5053 - Odratrans S.A., Wrocław.
1996: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Valdemaras
"BM-5054"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/121P
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1961; numery seryjne:104/275 i 104/280 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-40 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM-5054 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BM-5054 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
 
Przejdź do forum:


Powered by PHP-Fusion v.7.02.07. Copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.   Page Rank
Free counters!
DiS | Apis Video | Alhenag | Orsza | Absolwenci TZS | Credo | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL | Rejsy Brzeg | Aerografia